ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2010-11

KLIKKKKKKKKKKKKKKK

EUROART PRESS 1: ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2010-11 ART-ACT

art-act THE NEW PLAN 2010-11

http://2010-2011-programa-art-act.blogspot.com/
ALL THE SELECTED DATA COME FROM INFORMATIONAL E-MAILS (BY ARTISTS AND GALLERIES) TO THE EUROART PRESS.


MATERIAL SELECTION IS UNDER THE EDITORSHIP OF CHRISTOS THEOFILIS.


YOU CAN SEND PHOTO AND INFORMATION OF YOUR EXHIBITION TO ART-ACT@TELLAS.GR AND IF IT IS CHOSEN,ΙΤ WILL BE POSTED IN EUROART PRESS.
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ 'E-MAIL' GALLERY - ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ - ΕΝΤΥΠΩΝ ΤΕΧΝΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟ EUROART PRESS
ΣΤΕΙΛΤΕ ΣΤΟART-ACT@TELLAS.GR ΤΙΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΣΑΣ ΦΩΤΟ. ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΘΑ ΑΝΑΡΤΗΘΟΥΝ

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΥΛΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗ ΧΡΗΣΤΟΣ Ν. ΘΕΟΦΙΛΗΣ



[Π. ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ Ο.Σ.Δ.Ε.Ε.Τ.Ε./ Π.ΤΑΜΙΑΣ ΤΟΥ Ε.Ε.Τ.Ε. / ΜΕΛΟΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΝΩΣΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΩΝ Π.Ε.Λ. / ΜΕΛΟΣ A.I.C.L. ASSOCIATION INTERNATIONALE DE LA CRITIQUE LITTERAIRE /ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΣ ΕΚΘΕΣΕΩΝ/ επιμελητής της στήλης 'αυτοπροσδιορισμοί' των σελίδων γράμματα - τέχνες - εικαστικά της εφημερίδας 'η αυγή' και συνεργάτης του περιοδικού ΄Culture΄ της εφημερίδας ‘’ο κόσμος του επενδυτή’’]


Διαβάστε με το ποντίκι, THN ΣΤΗΛΗ 'ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΙ' ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ' Η ΑΥΓΗ '

Διαβάστε με το ποντίκι, THN ΣΤΗΛΗ 'ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΙ' ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ' Η ΑΥΓΗ '

'ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΙ'

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ.
Η ΣΤΗΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΩΣ ΚΕΛΥΦΟΣ ΛΟΓΟΥ – ΟΡΑΜΑΤΟΣ - ΠΡΟΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ-ΧΡΟΝΟΥ ΠΟΥ ΔΡΑ Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ.
ΟΙ ‘ΣΥΝΔΑΙΤΥΜΟΝΕΣ ‘ ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΓΙΑ ΑΝΟΙΧΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ.ΠΡΟΤΑΣΗ-ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΧΡΗΣΤΟΣ Ν. ΘΕΟΦΙΛΗΣ art-act@tellas.gr



11/03/2009 Χαράλαμπος Δαραδήμος ΟΣΔΕΕΤΕ http://www.avgi.gr/NavigateActiongo.action?articleID=440930


25/03/2009 Γιάννα Γραμματοπούλου ΠΣΑΤ http://www.avgi.gr/NavigateActiongo.action?articleID=440929

08/04/2009 Μαρία Μαραγκού Eλληνικό τμήμα της Διεθνούς Ένωσης Κριτικών Τέχνης, (ΑICA) http://www.avgi.gr/NavigateActiongo.action?articleID=445553

15/04/2009 ΜΙΧΑΛΗΣ ΑΡΦΑΡΑΣ http://www.avgi.gr/NavigateActiongo.action?articleID=441565

22/04/2009 ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΥΠΑΡΑΚΗΣ http://www.avgi.gr/NavigateActiongo.action?articleID=441564

06/05/2009 Μανώλης Ζαχαριουδάκης http://www.avgi.gr/NavigateActiongo.action?articleID=441563

20/05/2009 ΞΕΝΗΣ ΣΑΧΙΝΗΣ http://www.avgi.gr/NavigateActiongo.action?articleID=441561

Ημερομηνία δημοσίευσης: 03/06/2009 Αννα Χατζηγιαννάκη http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=463805

ΘΑΝΑΣΗΣ ΜΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/06/2009 http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=468143

ΡΟΓΚΑΚΟΣ ΜΕΓΑΚΛΗΣ http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=492005

ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=493924


ΗΛΙΑΣ ΧΑΡΙΣΗΣ Ημερομηνία δημοσίευσης: 07/10/2009 http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=496002

Αναγνώστες

klikk Αναγνώστες για αμεση ενημερωση

klikk   Αναγνώστες  για αμεση ενημερωση

ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΣTA BLOGSPOTS TOY ΑRT-ACT@TELLAS.GR

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Τρίτη, 21 Απριλίου 2009

Apostolis Zolotakis [zolotakis@hotmail.com] Ολλανδικό Ινστιτούτο Αθηνών K-art


Θα ήθελα να σας προσκαλέσω στην νέα ατομική μου έκθεση "Attrition" στην Αθήνα που θα πραγματοποιηθεί σε δύο χώρους: στο Ολλανδικό Ινστιτούτο Αθηνών και στην γκαλερί K-art.
Την έκθεση στο Ολλανδικό Ινστιτούτο θα εγκαινιάσει ο Πρέσβης της Ολλανδίας στην Αθήνα κος Cornelis Van Rij στις 23 Απριλίου, 8μ.μ. Τα εγκαίνια στην Κ-art θα πραγματοποιηθούν στις 28 Απριλίου, 8μ.μ.Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στα συνημμένα αρχεία (πρόσκληση, δελτίου τύπου, κείμενο καταλόγου στα αγγλικά). Αποστόλης Ζολωτάκηςhttp://www.zolotakis.com/


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αποστόλης Ζολωτάκης
Attrition
Η αίθουσα τέχνης K-art παρουσιάζει την ατομική έκθεση του εικαστικού καλλιτέχνη Αποστόλη Ζολωτάκη με τίτλο Attrition. Η έκθεση οργανώθηκε με τη συνεργασία του Ολλανδικού Ινστιτούτου Αθηνών όπου και εκτίθεται μία ενότητα των έργων της έκθεσης.
Ο Αποστόλης Ζολωτάκης γεννήθηκε το 1963 στην Αθήνα και σπούδασε στην Ολλανδία όπου ζει και εργάζεται. Ξεκίνησε τις σπουδές του στη Minerva Art Academy, Groningen το 1983, αποφοίτησε το 1988 (graphical design και φωτογραφία) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του το 1990 (ζωγραφική, χαρακτική, computer graphics). Από το 1990 έχει παρουσιάσει το έργο του σε δεκαέξι ατομικές εκθέσεις και είχε συμμετοχή σε περισσότερες από σαράντα ομαδικές (Ελλάδα, Ολλανδία, Βέλγιο, Αγγλία, Φινλανδία, Βουλγαρία, Σλοβακία, Τσεχία, Ρωσία, Αυστραλία).
Στην εποχή μας η Ψηφιακή εικόνα έχει μία ραγδαία και συνεχή εξέλιξη. Η χρήση της στην επικοινωνία μιας πληροφορίας έχει τέτοια δυναμική, που πολλές φορές ακυρώνει αυτή καθεαυτή την πληροφορία. Η τεχνολογία υπερβαίνει τη φύση, την απεικόνιση της οποίας κλήθηκε καταρχήν να υπηρετήσει. Η χρήση των υπολογιστών στην επεξεργασία και αλλοίωση ενός φιλμ ή φωτογραφίας δημιουργεί τόσο άρτια αποτελέσματα, που συνιστούν μία νέα πραγματικότητα πιο “αληθινή” από αυτήν που συλλαμβάνει το ανθρώπινο μάτι όταν παρατηρεί τον κόσμο.
Στη συγκεκριμένη έκθεση ο καλλιτέχνης αποδομεί την ψηφιακή εικόνα, εστιάζοντας στα δομικά της στοιχεία: τις ψηφίδες (dots). Επιδιώκει έτσι να καταδείξει την πραγματική υπόσταση αυτής της “νέας αλήθειας”.

Η έκθεση περιλαμβάνει δύο ενότητες:
Α. Μια σειρά με Α4 σε χαρτί, που ξεκίνησε με βάση έναν παραμορφωμένο κύβο, σχεδιασμένο με ένα 3D πρόγραμμα στον υπολογιστή. Ο κύβος, τοποθετημένος σε δέκα διαφορετικές θέσεις στο χώρο, αποτυπώθηκε καταρχήν με laser-εκτύπωση σε χαρτί. Έπειτα με τη βοήθεια θερμότητας επικολλήθηκαν πάνω στον γραφίτη χρωστικές ουσίες. Η σειρά αποτελείται από παραλλαγές οργανωμένων γεωμετρικών μορφών. Προοδευτικά, σε κάθε νέα παραλλαγή, βλέπουμε μια εντεινόμενη κινητικότητα των στοιχείων και μια τάση διάσπασης των μορφών, που καταλήγει σε ζωγραφικό χάος. Καθώς, σταδιακά, τα βασικά στοιχεία (οι ψηφίδες) γίνονται όλο και πιο ορατά, η εικόνα αποδομείται, με τον τρόπο που τα ραδιοφωνικά παράσιτα παρεμβαίνουν και καταστρέφουν την αναμετάδοση ενός ηχητικού μηνύματος.
Β. Μια σειρά με πίνακες (60x80 έως 140x160 εκ) με βασικό στοιχείο τον κύκλο. Σε πρώτη ματιά μοιάζουν να βρίσκονται σε αντίθεση με τα Α4 αλλά η ποϊντιλιστική τεχνική της κατασκευής τους φανερώνει την πρωτογενή τους συγγένεια. Τα κυκλικά μοτίβα, που εμπεριέχονται σε όλους τους πίνακες, φαντάζουν σαν μεγέθυνση των ψηφίδων των Α4.
Η έκθεση έχει τον τίτλο Attrition. Ο τίτλος παραπέμπει στην ιστοσελίδα attrition.org όπου οι χάκερς κοινοποιούν τα κατορθώματα τους. Οι συνειδητοποιημένοι «τρομοκράτες» του διαδικτύου, φθείρουν την ψηφιακή πραγματικότητα, προβάλλοντας την αδυναμία του συστήματος να αμυνθεί. Ο Ζολωτάκης παρατηρεί αυτή την ευκολία διείσδυσης και αμφισβήτησης αυτής της «νέας πραγματικότητας» και τη συμβολοποιεί.


Ολλανδικό Ινστιτούτο Αθηνών K-art
(Μακρή 11, Μακρυγιάννη, Τηλ. 210-9210760) (Σίνα 54, Κολωνάκι, Τηλ. 211-4013877)
Εγκαίνια: Πέμπτη 23 Απριλίου 2009, 8:00 μμ Εγκαίνια: Τρίτη 28 Απριλίου 2009, 8:00 μμ
Διάρκεια: 23.04.09 – 04.09.09 Διάρκεια: 28.04.09 – 23.05.09
Ώρες λειτουργίας: Δευτ. – Παρ. 10-4 Ώρες λειτουργίας: Τρ. – Παρ. 11-2 & 6-9, Σάβ. 11-2

Nowadays, Digital Picture has a rapid and continuous evolution. At the time of communicating information, its use shows such dynamic that the very same information is often cancelled out. Technology now surpasses nature although it was mainly meant to serve in its representation. The use of computers in processing and altering a photographic film or a picture creates such fine results that a new reality is formed, a reality that is even “more true” than the one that the human eye captures when observing the world.
In this exhibition I break down Digital Picture by focusing on its structural elements: the dots. In this way, I intend to demonstrate the real substance of this “new truth”.

The presentation consists of two series of works with a different technique:

Α. A series of A4 Paper which is based on a distorted cube, drawn with a 3D computer program.
The cube – lying on ten different positions in the space- was first laser printed on paper. Then, with the help of heat, colouring substances were affixed on the graphite. This series consists of variations of arranged geometrical figures. Progressively, in every new variation we observe an intensified mobility of the elements and a tendency for the figures to split which results in a chaotic picture. Gradually, as the basic elements (dots) become more and more visible, the picture is decomposed in the same way that radio interference destroys the transmission of a sound message.

B. A series of paintings with the circle as basic element.
At first glance, they seem to be in contrast with the A4 Paper, but the pointillist technique of their making shows their primary relation. The circular motifs, included in all of the paintings, seem like an enlargement of the A4 dots.The exhibition is titled “Attrition”, which relates to the site attrition.org where hackers announce their achievements. These conscious “terrorists” of the Internet corrupt the digital reality by showing the weakness of the system to defend itself. I observe the easiness of the penetration and the dispute of this “new reality” and I transform it into symbols.

KANE KLIKKKK παλαιοτερες αναρτησεις

GALLERY ΕΠΙΛΟΓΗ-ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΤΕΧΝΗΣ ΜΕ ΑΠΟΨΗ

GALLERY ΕΠΙΛΟΓΗ-ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΤΕΧΝΗΣ ΜΕ ΑΠΟΨΗ GALLERY ΕΠΙΛΟΓΗ-ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΤΕΧΝΗΣ ΜΕ ΑΠΟΨΗ