ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2010-11

KLIKKKKKKKKKKKKKKK

EUROART PRESS 1: ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2010-11 ART-ACT

art-act THE NEW PLAN 2010-11

http://2010-2011-programa-art-act.blogspot.com/
ALL THE SELECTED DATA COME FROM INFORMATIONAL E-MAILS (BY ARTISTS AND GALLERIES) TO THE EUROART PRESS.


MATERIAL SELECTION IS UNDER THE EDITORSHIP OF CHRISTOS THEOFILIS.


YOU CAN SEND PHOTO AND INFORMATION OF YOUR EXHIBITION TO ART-ACT@TELLAS.GR AND IF IT IS CHOSEN,ΙΤ WILL BE POSTED IN EUROART PRESS.
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ 'E-MAIL' GALLERY - ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ - ΕΝΤΥΠΩΝ ΤΕΧΝΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟ EUROART PRESS
ΣΤΕΙΛΤΕ ΣΤΟART-ACT@TELLAS.GR ΤΙΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΣΑΣ ΦΩΤΟ. ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΘΑ ΑΝΑΡΤΗΘΟΥΝ

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΥΛΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗ ΧΡΗΣΤΟΣ Ν. ΘΕΟΦΙΛΗΣ



[Π. ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ Ο.Σ.Δ.Ε.Ε.Τ.Ε./ Π.ΤΑΜΙΑΣ ΤΟΥ Ε.Ε.Τ.Ε. / ΜΕΛΟΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΝΩΣΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΩΝ Π.Ε.Λ. / ΜΕΛΟΣ A.I.C.L. ASSOCIATION INTERNATIONALE DE LA CRITIQUE LITTERAIRE /ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΣ ΕΚΘΕΣΕΩΝ/ επιμελητής της στήλης 'αυτοπροσδιορισμοί' των σελίδων γράμματα - τέχνες - εικαστικά της εφημερίδας 'η αυγή' και συνεργάτης του περιοδικού ΄Culture΄ της εφημερίδας ‘’ο κόσμος του επενδυτή’’]


Διαβάστε με το ποντίκι, THN ΣΤΗΛΗ 'ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΙ' ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ' Η ΑΥΓΗ '

Διαβάστε με το ποντίκι, THN ΣΤΗΛΗ 'ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΙ' ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ' Η ΑΥΓΗ '

'ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΙ'

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ.
Η ΣΤΗΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΩΣ ΚΕΛΥΦΟΣ ΛΟΓΟΥ – ΟΡΑΜΑΤΟΣ - ΠΡΟΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ-ΧΡΟΝΟΥ ΠΟΥ ΔΡΑ Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ.
ΟΙ ‘ΣΥΝΔΑΙΤΥΜΟΝΕΣ ‘ ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΓΙΑ ΑΝΟΙΧΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ.ΠΡΟΤΑΣΗ-ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΧΡΗΣΤΟΣ Ν. ΘΕΟΦΙΛΗΣ art-act@tellas.gr



11/03/2009 Χαράλαμπος Δαραδήμος ΟΣΔΕΕΤΕ http://www.avgi.gr/NavigateActiongo.action?articleID=440930


25/03/2009 Γιάννα Γραμματοπούλου ΠΣΑΤ http://www.avgi.gr/NavigateActiongo.action?articleID=440929

08/04/2009 Μαρία Μαραγκού Eλληνικό τμήμα της Διεθνούς Ένωσης Κριτικών Τέχνης, (ΑICA) http://www.avgi.gr/NavigateActiongo.action?articleID=445553

15/04/2009 ΜΙΧΑΛΗΣ ΑΡΦΑΡΑΣ http://www.avgi.gr/NavigateActiongo.action?articleID=441565

22/04/2009 ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΥΠΑΡΑΚΗΣ http://www.avgi.gr/NavigateActiongo.action?articleID=441564

06/05/2009 Μανώλης Ζαχαριουδάκης http://www.avgi.gr/NavigateActiongo.action?articleID=441563

20/05/2009 ΞΕΝΗΣ ΣΑΧΙΝΗΣ http://www.avgi.gr/NavigateActiongo.action?articleID=441561

Ημερομηνία δημοσίευσης: 03/06/2009 Αννα Χατζηγιαννάκη http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=463805

ΘΑΝΑΣΗΣ ΜΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/06/2009 http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=468143

ΡΟΓΚΑΚΟΣ ΜΕΓΑΚΛΗΣ http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=492005

ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=493924


ΗΛΙΑΣ ΧΑΡΙΣΗΣ Ημερομηνία δημοσίευσης: 07/10/2009 http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=496002

Αναγνώστες

klikk Αναγνώστες για αμεση ενημερωση

klikk   Αναγνώστες  για αμεση ενημερωση

ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΣTA BLOGSPOTS TOY ΑRT-ACT@TELLAS.GR

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Δευτέρα, 15 Ιουνίου 2009

MEGAKLES ROGAKOS ACGart [info@ACGart.gr] ACG ART > DONATION OF ARTWORK BY VASSILIS SOLIDAKIS







MEGAKLES ROGAKOS - ACG Art CuratorTHE AMERICAN COLLEGE OF GREECE6 Gravias Street, Agia Paraskevi, GR 15342T:+30210 6009800 1400 M:+306979 783973
http://www.acgart.gr/ megakles@ACGmail.grRe: ACG ART > DONATION OF ARTWORKS BY VASSILIS SOLIDAKIS

Dear Mr Theofilis, Further to Art Act's invaluable contribution to Silent Dialogues, we now gratefully acknowledge your mediation towards yet another significant donation to The American College of Greece. Vassilis Solidakis' artworks as listed below, represent a significant addition to the ACG Art Collection, and will be appreciated by students, scholars and visitors to our educational institution for years to come.

We also look forward to seeing these artworks exhibited in The Open Mind of Lafcadio Hearn and Noumenon respectively. Please let us know if you have any comments about the attached commentary on the artwork for Lafcadio Hearn. Please also find herewith attached various aspects from my recent visit to Vassilis Solidakis' studio. Thank you very much again for your continued interest in ACG Art. Sincerely yours,

Megakles Rogakos

SOLIDAKIS, VASSILIS (Greece b. 1948)
Gaia (Earth) 1987
SolV1987gaia
"
Landscape: Lafcadio Hearn 2009
SolV2009land










VASSILIS SOLIDAKIS (Greece, Crete, Sitia b. 1948 / act: Athens)

ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΟΛΙΔΑΚΗΣ (Ελλάδα, Κρήτη, Σητεία γ. 1948 / δρα: Αθήνα)

Landscape: Lafcadio Hearn 2009 [oil on canvas (55x40 / F:63x48x4) TX: signed with brush at lower right of picture in Greek <> / CT: Art-Act – 09/07/2009 / 3,000 €] Admiring the feat of Lafcadio Hearn, a man of Greek origin who was brought up in Europe, made a career in America and was distinguished in Japan, Vassilis Solidakis painted an unprecedented landscape in his honor. He used the flags of Greece and Japan as symbols that - beyond their national significance - were selected so as to represent broadly the West and the East as complimentary cultures. § The Greek flag seems to enshroud a crate, while above it presides in the background the Japanese flag, whose inner circle reveals Lafcadio’s face. The sphere in particular as a compositional element has its roots in Solidakis’ abstract period, where it converses with various other elements. Such a dialogue expresses Solidakis’ remark that “we are but a thought on a sphere in space”, that is magical phenomenon without explanation. Herewith the crate refers to the ark of Western civilization that keeps inside it the achievements of science and dialectical materialism. Accordingly the sphere refers to the rising sun of the East, as a source of energy that gives life, as a secular celestial body that is adored in religion, and as a perfect shape of the universe that is celebrated in art. § Solidakis combines the two flags in such a way as to form a landscape. The folds of the Greek flag give the mountainous texture of waves of the sea, above which rises the sun of the Japanese flag. The blue and white color of the Greek flag, which expresses a feel of the Greek country - sea against the sky -, comes to harmony with the red color of the rising sun of Japan. Solidakis chose to form onto the sun Lafacadio’s most pensive portrait after a well-known photograph taken in Philadelphia in 1889. The inclination of his head evokes a reflection of deep thinking. The red circle seems to embraces this delicate moment. The picture describes eloquently the fact that owing to his Greek roots and the western education Lafcadio dedicated himself to Japanese culture and was deified for this reason. Inspired by Lafcadio’s example, Solidakis bridged the two nations, showing how two such differing cultures complement one another in the form of one landscape. [Megakles 09/07/2009]
Τοπίο: Λευκάδιος Χερν 2009 [λάδι σε καμβά (55x40 / F:63x48x4) TX: υπογεγραμμένο με πινέλο κάτω δεξιά της εικόνας στα Ελληνικά <Β. Σολιδάκης / 2009> / CT: Αρτ-Ακτ, Αθήνα – 09/07/2009 / 3,000 €] Θαυμάζοντας το κατόρθωμα του Λευκαδίου Χερν, ανθρώπου Ελληνικής καταγωγής που ανδρώθηκε στην Αμερική και διέπρεψε στην Ιαπωνία, ο Βασίλης Σολιδάκης φιλοτέχνησε ένα πρωτόγνωρο τοπίο προς τιμή του. Γι΄ αυτό χρησιμοποίησε τις σημαίες της Ελλάδας και της Ιαπωνίας ως σύμβολα που -πέρα από την εθνική τους σημασία- επιλέγηκαν ώστε ν’ αντιπροσωπεύουν ευρύτερα την Δύση και την Ανατολή ως συμπληρωματικοί πολιτισμοί. § Η Ελληνική σημαία φαίνεται να σκεπάζει ένα κιβώτιο, ενώ επάνω του δεσπόζει στο φόντο η Ιαπωνική σημαία, της οποίας ο εσωτερικός κύκλος φανερώνει το πρόσωπο του Λευκαδίου. Ειδικά η σφαίρα, ως στοιχείο της σύνθεσης έχει τις ρίζες της στην αφαιρετική περίοδο του Σολιδάκη, όπου συνδιαλέγεται με διάφορα άλλα σώματα. Τέτοιος διάλογος εκφράζει την παρατήρηση του Σολιδάκη, ότι «δεν είμαστε παρά σκέψη πάνω σε μία σφαίρα στο διάστημα», που είναι φαινόμενο μαγικό χωρίς εξήγηση. Εδώ το κιβώτιο αναφέρεται στην κιβωτό του Δυτικού πολιτισμού που φυλά μέσα της τα επιτεύγματα της επιστήμης και του διαλεκτικού υλισμού. Αντιστοίχως η σφαίρα αναφέρεται στον ανατέλλοντα ήλιο της Ανατολής, ως αναγκαία πηγή ενέργειας που δίνει ζωή, ως μεταφυσικό ουράνιο σώμα που λατρεύεται στην θρησκεία, και ως τέλειο σχήμα του σύμπαντος που εξυμνείται στην τέχνη. § Ο Σολιδάκης συνδυάζει τις δύο σημαίες με τέτοιο τρόπο ώστε να σχηματίζουν ένα τοπίο. Οι πτυχώσεις της Ελληνικής σημαίας δίνουν την ορεινή υφή των κυματισμών της θάλασσας, επάνω από την οποία ανατέλλει ο ήλιος της Ιαπωνικής σημαίας. Το γαλανόλευκο χρώμα της Ελληνικής σημαίας, που εκφράζει την αίσθηση του Ελληνικού χώρου -την θάλασσα με φόντο τον ουρανό- εναρμονίζεται με το κόκκινο χρώμα του ανατέλλοντος ηλίου της Ιαπωνίας. Ο Σολιδάκης επέλεξε να σχηματίσει επάνω στον ήλιο το πιο στοχαστικό πορτραίτο του Λευκαδίου, από γνωστή φωτογραφία που τραβήχτηκε στην Φιλαδέλφεια το 1889. Η κλίση της κεφαλής αποδίδει τον βαθύ προβληματισμό της σκέψης του. Ο κόκκινος κύκλος μοιάζει ν’ αγκαλιάζει αυτήν την ευαίσθητη στιγμή. Η εικόνα περιγράφει εύγλωττα το γεγονός ότι με Ελληνική ρίζα και δυτική παιδεία ο Λευκάδιος αφοσιώθηκε στον Ιαπωνικό πολιτισμό και θεοποιήθηκε γι’ αυτό τον λόγο. Εμπνεόμενος από το παράδειγμα του Λευκαδίου, ο Σολιδάκης γεφύρωσε την ουσία δύο εθνών, δείχνοντας πως δύο τόσο διαφορετικοί πολιτισμοί συμπληρώνουν ο ένας τον άλλον με τη μορφή ενός τοπίου. [Μεγακλής 09/07/2009]



KANE KLIKKKK παλαιοτερες αναρτησεις

GALLERY ΕΠΙΛΟΓΗ-ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΤΕΧΝΗΣ ΜΕ ΑΠΟΨΗ

GALLERY ΕΠΙΛΟΓΗ-ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΤΕΧΝΗΣ ΜΕ ΑΠΟΨΗ GALLERY ΕΠΙΛΟΓΗ-ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΤΕΧΝΗΣ ΜΕ ΑΠΟΨΗ