ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2010-11

KLIKKKKKKKKKKKKKKK

EUROART PRESS 1: ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2010-11 ART-ACT

art-act THE NEW PLAN 2010-11

http://2010-2011-programa-art-act.blogspot.com/
ALL THE SELECTED DATA COME FROM INFORMATIONAL E-MAILS (BY ARTISTS AND GALLERIES) TO THE EUROART PRESS.


MATERIAL SELECTION IS UNDER THE EDITORSHIP OF CHRISTOS THEOFILIS.


YOU CAN SEND PHOTO AND INFORMATION OF YOUR EXHIBITION TO ART-ACT@TELLAS.GR AND IF IT IS CHOSEN,ΙΤ WILL BE POSTED IN EUROART PRESS.
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ 'E-MAIL' GALLERY - ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ - ΕΝΤΥΠΩΝ ΤΕΧΝΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟ EUROART PRESS
ΣΤΕΙΛΤΕ ΣΤΟART-ACT@TELLAS.GR ΤΙΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΣΑΣ ΦΩΤΟ. ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΘΑ ΑΝΑΡΤΗΘΟΥΝ

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΥΛΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗ ΧΡΗΣΤΟΣ Ν. ΘΕΟΦΙΛΗΣ



[Π. ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ Ο.Σ.Δ.Ε.Ε.Τ.Ε./ Π.ΤΑΜΙΑΣ ΤΟΥ Ε.Ε.Τ.Ε. / ΜΕΛΟΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΝΩΣΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΩΝ Π.Ε.Λ. / ΜΕΛΟΣ A.I.C.L. ASSOCIATION INTERNATIONALE DE LA CRITIQUE LITTERAIRE /ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΣ ΕΚΘΕΣΕΩΝ/ επιμελητής της στήλης 'αυτοπροσδιορισμοί' των σελίδων γράμματα - τέχνες - εικαστικά της εφημερίδας 'η αυγή' και συνεργάτης του περιοδικού ΄Culture΄ της εφημερίδας ‘’ο κόσμος του επενδυτή’’]


Διαβάστε με το ποντίκι, THN ΣΤΗΛΗ 'ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΙ' ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ' Η ΑΥΓΗ '

Διαβάστε με το ποντίκι, THN ΣΤΗΛΗ 'ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΙ' ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ' Η ΑΥΓΗ '

'ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΙ'

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ.
Η ΣΤΗΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΩΣ ΚΕΛΥΦΟΣ ΛΟΓΟΥ – ΟΡΑΜΑΤΟΣ - ΠΡΟΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ-ΧΡΟΝΟΥ ΠΟΥ ΔΡΑ Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ.
ΟΙ ‘ΣΥΝΔΑΙΤΥΜΟΝΕΣ ‘ ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΓΙΑ ΑΝΟΙΧΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ.ΠΡΟΤΑΣΗ-ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΧΡΗΣΤΟΣ Ν. ΘΕΟΦΙΛΗΣ art-act@tellas.gr



11/03/2009 Χαράλαμπος Δαραδήμος ΟΣΔΕΕΤΕ http://www.avgi.gr/NavigateActiongo.action?articleID=440930


25/03/2009 Γιάννα Γραμματοπούλου ΠΣΑΤ http://www.avgi.gr/NavigateActiongo.action?articleID=440929

08/04/2009 Μαρία Μαραγκού Eλληνικό τμήμα της Διεθνούς Ένωσης Κριτικών Τέχνης, (ΑICA) http://www.avgi.gr/NavigateActiongo.action?articleID=445553

15/04/2009 ΜΙΧΑΛΗΣ ΑΡΦΑΡΑΣ http://www.avgi.gr/NavigateActiongo.action?articleID=441565

22/04/2009 ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΥΠΑΡΑΚΗΣ http://www.avgi.gr/NavigateActiongo.action?articleID=441564

06/05/2009 Μανώλης Ζαχαριουδάκης http://www.avgi.gr/NavigateActiongo.action?articleID=441563

20/05/2009 ΞΕΝΗΣ ΣΑΧΙΝΗΣ http://www.avgi.gr/NavigateActiongo.action?articleID=441561

Ημερομηνία δημοσίευσης: 03/06/2009 Αννα Χατζηγιαννάκη http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=463805

ΘΑΝΑΣΗΣ ΜΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/06/2009 http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=468143

ΡΟΓΚΑΚΟΣ ΜΕΓΑΚΛΗΣ http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=492005

ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=493924


ΗΛΙΑΣ ΧΑΡΙΣΗΣ Ημερομηνία δημοσίευσης: 07/10/2009 http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=496002

Αναγνώστες

klikk Αναγνώστες για αμεση ενημερωση

klikk   Αναγνώστες  για αμεση ενημερωση

ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΣTA BLOGSPOTS TOY ΑRT-ACT@TELLAS.GR

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Κυριακή, 4 Οκτωβρίου 2009

CULTURE ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ Μικρος Διάλογος ΧΡΗΣΤΟΣ N.ΘΕΟΦΙΛΗΣ Μανώλης Ζαχαριουδάκης

Μικρος Διάλογος
ΧΡΗΣΤΟΣ N.ΘΕΟΦΙΛΗΣ Μανώλης Ζαχαριουδάκης
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Μανώλης Ζαχαριουδάκης
Βιογραφικό

1958 Αθήνα.
1975-1979: Σχέδιο στο φροντιστήριο του Τάσου Ρήγα.
1979-1984: Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών Αθηνών. Πτυχίο από το εργαστήριο του Νίκου Κεσσανλή.
2003: Επισκέπτης καλλιτέχνης στο Princeton University των ΗΠΑ.
Το 2001 εκδόθηκε το μυθιστόρημα του «Προϊστορικό Ρεστοράν» από τις εκδόσεις Κέδρος.
Eκτός από τη ζωγραφική, ασχολείται με τα «γραφικά» των κομπιούτερ από το 1985 και από το 1997 με «εφαρμογές multimedia». Κάνει εικονογραφήσεις για βιβλία, εφημερίδες, εξώφυλλα δίσκων και έχει διακοσμήσει καταστήματα.

Ατομικές εκθέσεις (21)
2009: "Astra Galerie" (ζαχαρη 'n' oil)
2006: "Astra Galerie" (corridor metaphysics)
2006: "Zina Athanasiadou" (corridor metaphysics)2004: "365", carpe t diem.
2003 "Project Three" (λάδια σε πανί, εγκαταστάση), Astra Gallery,-Art Athina 10
2002: "Astra galerie", Τέκμησσα (την έκθεση συνόδευε cdrom και έντυπη έκδοση των έργων και της τραγωδίας «Αίας» σε ελεύθερη έμμετρη μετάφραση από τον καλλιτέχνη).
1999: "Astra galerie", Πάπισσα Ιωάννα ΙΙ, τα όνειρα (την έκθεση συνόδευε cdrom).
1998: "Astra galerie" - Art Athina 6 ‘98, Πάπισσα Ιωάννα (την έκθεση συνόδευε cdrom).
1997: "Γκαλερί 3", Μπέογουλφ (την έκθεση συνόδευε έντυπη έκδοση με απόδοση του ομώνυμου αγγλοσαξωνικού έπους από τον καλλιτέχνη).
1996: "Όλγα Γεωργαντέα", Καρυάτιδες.
1995: "24", Silva mensae.
1995: "Astra galerie", Εx votos.1994: "Όλγα Γεωργαντέα", Οθόνες.
1994: "Γκαλερί 3", Γιλγαμές.1993: "Ερμής", Θεσσαλονίκη, Γιλγαμές.
1990: "Γκαλερί 3", Παραθρησκευτικά.
1988: "Γκαλερί 3", Οδύσσεια.
1986: "Γκαλερί 3", Αλληγορίες.
1985: "Γκαλερί Σταυρακάκn", Ηράκλειο Κρήτης. Πουλιά και τούρτες.
1995: "ZM", Θεσσαλονίκη, Πουλιά και τούρτες.
1984: "Tantra", Πουλιά και τούρτες.

Επιλογή από ομαδικές εκθέσεις:
2007:
"Εφαρμοσμένη μεταφυσική" Παλαιό Φρούριο, Κέρκυρα, και Βυζαντινό Μουσειο της Αθήνας μαζι με τον Μανώλη Χάρο.2007:
Belgravia gallery, London.
Σπίτι της Κύπρου.
Βουρκαριανή, Κέα
2006:
Reflections from Greece, National Atrs Club, New York
2005:
«σύλλογος Παρνασσός»
2004:
Bisextillia 2004, Παλαιό Πανεπιστήμιο
«Σκουφά 4», «λευκά χαρτόνια». Οινοποιείο Στροφιλιά - Αβέρωφ, Ανάβυσσος, «λευκά τελάρα με λεζάντες».
Το σπίτι των εκθέσεων, Τήνος, «Αναφορά στο Γκύζη», video, επιμέλεια Νίκος Ξυδάκης.
2003:
«Ακρίτες της Ευρωπης», επιμλελεια Λουίζα Καραπιδάκη
2002:
«Διαγράφοντας το σήμερα το αύριο το χθες», Πινακοθήκη Αβέρωφ, Μέτσοβο (51 καλλιτέχνες). Επιμέλεια: Λίνα Τσίκουτα
2001:
«Πινακοθήκη Αβέρωφ», Μέτσοβο. video με συμμετοχή παιδιών, με τους Μ. Χάρο και Μ. Μαυρουδή. Επιμέλεια Όλγα Δανιηλοπούλου.
2000:
The EURO Cultural Mile, Frankfurt.
Bisextillia 2000, Aθήνα, Παλαιό Πανεπιστήμιο.
1998-1999:
Greek Horizons (περιοδεύουσα έκθεση York City Art Gallery. Tullie Museum & Art Gallery, Carlisle. London Institute Gallery, London. The Stanley Picker Gallery, The University of Kingston, London. Επιμέλεια Roger Wollen. Ελληνική τοπιογραφία, Εθνική Πινακοθήκη http://www.facebook.com/l/;Μ.Α.Σ. Επιμέλεια Μ. Λαμπράκη Πλάκα, Αγγέλα Ταμβάκη.
Generations of the 80s and the 90s. Δημοτική Πινακοθήκη Αθήνας, Museum of Dalarnas Falun Sweden, Luxembourg.
1997:
«42me Salon de Montrouge», France, επιμέλεια Nicole Ginoux.
Εργοστάσιο ΒΙΣ, Αθήνα. Οδός Πειραιώς: Μεταμορφώσεις βιομηχανικού τοπίου. Επιμέλεια Flavia Nessi, Ίρις Κρητικού
AdvARTisng (50 χρόνια ADEL/ SAATCHI & SAATCHI). Επιμέλεια Όλγα Δανιηλοπούλου.
1996:
«Πινακοθήκη Αβέρωφ», Μέτσοβο, Αφιέρωμα στον Περικλή Πανταζή 1849-1884. Επιμέλεια Όλγα Μετζαφού
1995:
«Πινακοθήκη Αβέρωφ & Πινακοθήκη Πιερίδη», Μέτσοβο. ΙΧΘΥΣ. Επιμέλεια Γιάννης Κολοκοτρώνης
Absolut cult ‘95.
1993:
«Astra galerie», με τον Μ. Χάρο και τον Ν. Αλεξίου
«Πινακοθήκη Αβέρωφ & Πινακοθήκη Πιερίδη», Μέτσοβο, Το δέντρο. Επιμέλεια Γιάννης Κολοκοτρώνης
1992:
«Circulo de Bellas Artes», Μαδρίτη, Spira I -Δώδεκα έλληνες δημιουργοί. Επιμέλεια Σάνια Παπά.
1990:
«Δημοτική Πινακοθήκη», Αθήνα, Μεταίχμιον. Επιμέλεια Μάνος Στεφανίδης.
1989:
French Institute, Αθήνα, Revolution.
"Αντιφεστιβάλ"
1988:
«Πέντε Έλληνες καλλιτέχνες», Βρυξέλλες (European Community, οργάνωση YΠ.ΠΟ.)
«Πέντε καλλιτέχνες - 30 έργα» στο Στρασβούργο (οργάνωση από το Δήμο της πόλης).
1987:
«Πινακοθήκη Πιερίδη», Αφιέρωμα στη Βεατρίκη Σπηλιάδη
«Γ’ Μπιενάλε νέων καλλιτεχνών της Ευρωπαϊκής Μεσογείου», Βαρκελώνη, σε συνεργασία με τον Μ. Χάρο και τον N. Αλεξίου. Επιμέλεια Σάνια Παπά.
1986:
"Καλιδρόμιο" εργα στις γιγαντοαφίσσες
1986:
«Γκαλερί 3», Το κουτί της Πανδώρας. Επιμέλεια Βεατρίκη Σπηλιάδη.
1985:
«Γκαλερί 3», Εικόνα, χώρος, εγκατάσταση. Επιμέλεια Βεατρίκη Σπηλιάδη.
Office Riadh el Feth, Αλγέρι (ομαδικό έργο).









Χρήστος Θεοφίλης: Η ροή των τεχνολογικών και επιστημονικών εξελίξεων εισάγει ένα δυναμισμό σ’ ολόκληρη τη στάση απέναντι στη ζωή. Ο Εικαστικός Καλλιτέχνης που επιδιώκει το νέο με παρελθοντικές λύσεις το μόνο που συνεπιφέρει στην τέχνη είναι η άκαρπη μανία νεωτερισμών για χάρη της καινοτομίας. Αγνοεί την Ηρακλείτεια θεώρηση ότι η πραγματικότητα δεν είναι ένα ‘είναι’ παρά ένα ‘γίγνεσθαι’

Μανώλης Ζαχαριουδάκης: Καταλαβαίνω την στάση απέναντι στην ζωή σαν στάση απέναντι στους άλλους, μέσα από την επιστήμη, την λογική, την τέχνη όπως μπορώ διαπραγματεύομαι την κατάσταση. Ο καλλιτέχνης θέλει να εκφραστεί με κάθε τρόπο και προς τον καθένα, θέλει να γοητεύσει και χρησιμοποιεί κάθε μέσο, παλιό, νέο, ψάχνει για την καινοτομία ή την αποποιείται για τον ίδιο λόγο, την αποδοχή του έργου του από την κοινότητα. Το κάνει συνειδητά ή ασυνείδητα είτε γνωρίζει φιλοσοφία ή επιστήμη είτε όχι.



Χρήστος Θεοφίλης: Το σήμερα φέρει τα συστατικά στοιχεία της ψηφιοποίησης και της νέας οπτικής εμπειρίας. Το εργαστήρι του καλλιτέχνη μπορεί και να είναι το διαδίκτυο με τους ψηφιακούς εικονικούς παραδείσους μακριά από κάθε αισθητικισμό και αισθητική φιλοσοφία
Μανώλης Ζαχαριουδάκης: Το σήμερα είναι παράξενο μόνο σήμερα, αν περιμένουμε λίγο θα γίνει χτες και θα μπορούμε να το αφηγηθούμε μια χαρά Τα ψηφία υπάρχουν από τότε που έγινε ο άνθρωπος α, β ,γ, 1, 2, 3, αυτά ανακατεύουμε ακόμα για την αφήγηση μας. Μάλλον σήμερα έχουν περισσότεροι πρόσβαση στα ψηφία άρα έχουμε περισσότερες αφηγήσεις, Αυτοί που ανήκαν στο προηγούμενο μικρότερο σύνολο αφηγητών κατακρίνουν τους νέους ότι δεν τηρούν τους κανόνες και τέτοια και είναι δυσαρεστημένοι που η πίτα κόβεται σε πιο πολλά κομμάτια. Η αφήγηση φτιάχνει τους δικούς της κανόνες και αν κριθεί με άλλους (κανόνες) βγαίνει πάντα λάθος. Η αισθητική φιλοσοφία δικαιώνεται και απαξιώνεται από την πλειοψηφία και τον χρόνο.Το εργαστήριο για το ανακάτεμα ή την αναδιάταξη μπορεί να είναι παντού και να έχει οποιαδήποτε μορφή αφού είναι οτιδήποτε συμβαίνει πριν από την ολοκλήρωση της αφήγησης και ο χρόνος και τα στάδια για τη διαδικασία κάθε φορά είναι απροσδιόριστα.



Χρήστος Θεοφίλης: Το προτσές της Καλλιτεχνικής δημιουργίας, η ποίηση του ένστικτου διάμεσο της νοημοσύνης και της κριτικής ικανότητας Παραμένει;
Μνήμη, όραμα, εμπειρία μ’ αυτό τον οπλισμό έχει την δύναμη να καθυποτάξει το νέο μέσο - υλικό ο εικαστικός καλλιτέχνης ή θα υπερισχύσει ότι αρνήθηκε ο Πλάτων;
Μανώλης Ζαχαριουδάκης: Το προτσές της καλλιτεχνικής δημιουργίας παραμένει απροσδιόριστο ή καλύτερα κρυφό, διότι τι νόημα θα είχε αν λέγαμε την μυστική συνταγή, θα το κάνουν όλοι και θα χάσουμε την θέση. Αλλά νομίζω ότι και οι άλλοι δεν θέλουν να μάθουν, προτιμούν να πιστεύουν στην μαγεία.Τα νέα μέσα είναι εξ ίσου φιλικά με τα προηγούμενα και δεν χρειάζεται παραπάνω προσπάθεια. Ποτέ δεν ήταν ζήτημα υλικού ή μέσου, πάντα ήταν ζήτημά περιεχομένου, σίγουρα έπρεπε και πρέπει να είναι καλά ειπωμένο και διαλέγουμε όταν έχουμε να διαλέξουμε.Όσο για τον Πλάτωνα θέλω να πιστεύω πως εννοούσε ότι πρέπει να γίνουμε όλοι καλλιτέχνες.

Χρήστος Θεοφίλης: Ο καλλιτέχνης καλείται να συνομιλήσει μ αυτά τα νέα αιτήματα ή μ’ αυτό που εσείς επιλέγεται , του προσωπικού αναχωρητισμού ‘να χορεύεις γυμνός μπροστά στον κόσμο τους’
Όπως γράφει Ντοστογιέφσκι στους Δαιμονισμένους. Το έργο σας δεν κολακεύει επιθυμίες, δεν δικαιολογεί επιχειρήματα, έργο που τραγουδά ‘διονυσιακά’ στην απειθαρχία και στην αυτονομία του καλλιτέχνη.
Μανώλης Ζαχαριουδάκης: Δεν με ενδιαφέρουν παλιά ή νέα αιτήματα ή ζητήματα, κάνω έργα από τον κόσμο που καταλαβαίνω, σε όλο το βάθος του χρόνου και σε όλο το πλάτος του χώρου, αλλά είναι μια υποκειμενική θεώρηση. Δεν υπάρχει πρόθεση απειθαρχίας ή αυτονομίας, θέλω να εκφράσω αυτό που αληθινά καταλαβαίνω, αν δεν “κολακεύω επιθυμίες” και δεν “δικαιολογώ επιχειρήματα” κακό δικό μου αλλά δεν μπορώ να κάνω αλλιώς, γιατί αλλιώς είναι χειρότερα και θα ήμουν ψεύτης και δεν θα εκφραζόμουν.Ο καλλιτέχνης και το έργο του δεν ξεχωρίζουν, το καταλαβαίνουμε πιο εύκολα αυτό στους μουσικούς και τους τραγουδιστές Δεν υπάρχει καμιά επιλογή αναχωρητισμού, πρόκειται για αδυναμία αντιμετώπισης μερικών καταστάσεων.
KANE KLIKKKK παλαιοτερες αναρτησεις

GALLERY ΕΠΙΛΟΓΗ-ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΤΕΧΝΗΣ ΜΕ ΑΠΟΨΗ

GALLERY ΕΠΙΛΟΓΗ-ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΤΕΧΝΗΣ ΜΕ ΑΠΟΨΗ GALLERY ΕΠΙΛΟΓΗ-ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΤΕΧΝΗΣ ΜΕ ΑΠΟΨΗ