ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2010-11

KLIKKKKKKKKKKKKKKK

EUROART PRESS 1: ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2010-11 ART-ACT

art-act THE NEW PLAN 2010-11

http://2010-2011-programa-art-act.blogspot.com/
ALL THE SELECTED DATA COME FROM INFORMATIONAL E-MAILS (BY ARTISTS AND GALLERIES) TO THE EUROART PRESS.


MATERIAL SELECTION IS UNDER THE EDITORSHIP OF CHRISTOS THEOFILIS.


YOU CAN SEND PHOTO AND INFORMATION OF YOUR EXHIBITION TO ART-ACT@TELLAS.GR AND IF IT IS CHOSEN,ΙΤ WILL BE POSTED IN EUROART PRESS.
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ 'E-MAIL' GALLERY - ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ - ΕΝΤΥΠΩΝ ΤΕΧΝΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟ EUROART PRESS
ΣΤΕΙΛΤΕ ΣΤΟART-ACT@TELLAS.GR ΤΙΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΣΑΣ ΦΩΤΟ. ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΘΑ ΑΝΑΡΤΗΘΟΥΝ

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΥΛΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗ ΧΡΗΣΤΟΣ Ν. ΘΕΟΦΙΛΗΣ



[Π. ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ Ο.Σ.Δ.Ε.Ε.Τ.Ε./ Π.ΤΑΜΙΑΣ ΤΟΥ Ε.Ε.Τ.Ε. / ΜΕΛΟΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΝΩΣΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΩΝ Π.Ε.Λ. / ΜΕΛΟΣ A.I.C.L. ASSOCIATION INTERNATIONALE DE LA CRITIQUE LITTERAIRE /ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΣ ΕΚΘΕΣΕΩΝ/ επιμελητής της στήλης 'αυτοπροσδιορισμοί' των σελίδων γράμματα - τέχνες - εικαστικά της εφημερίδας 'η αυγή' και συνεργάτης του περιοδικού ΄Culture΄ της εφημερίδας ‘’ο κόσμος του επενδυτή’’]


Διαβάστε με το ποντίκι, THN ΣΤΗΛΗ 'ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΙ' ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ' Η ΑΥΓΗ '

Διαβάστε με το ποντίκι, THN ΣΤΗΛΗ 'ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΙ' ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ' Η ΑΥΓΗ '

'ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΙ'

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ.
Η ΣΤΗΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΩΣ ΚΕΛΥΦΟΣ ΛΟΓΟΥ – ΟΡΑΜΑΤΟΣ - ΠΡΟΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ-ΧΡΟΝΟΥ ΠΟΥ ΔΡΑ Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ.
ΟΙ ‘ΣΥΝΔΑΙΤΥΜΟΝΕΣ ‘ ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΓΙΑ ΑΝΟΙΧΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ.ΠΡΟΤΑΣΗ-ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΧΡΗΣΤΟΣ Ν. ΘΕΟΦΙΛΗΣ art-act@tellas.gr



11/03/2009 Χαράλαμπος Δαραδήμος ΟΣΔΕΕΤΕ http://www.avgi.gr/NavigateActiongo.action?articleID=440930


25/03/2009 Γιάννα Γραμματοπούλου ΠΣΑΤ http://www.avgi.gr/NavigateActiongo.action?articleID=440929

08/04/2009 Μαρία Μαραγκού Eλληνικό τμήμα της Διεθνούς Ένωσης Κριτικών Τέχνης, (ΑICA) http://www.avgi.gr/NavigateActiongo.action?articleID=445553

15/04/2009 ΜΙΧΑΛΗΣ ΑΡΦΑΡΑΣ http://www.avgi.gr/NavigateActiongo.action?articleID=441565

22/04/2009 ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΥΠΑΡΑΚΗΣ http://www.avgi.gr/NavigateActiongo.action?articleID=441564

06/05/2009 Μανώλης Ζαχαριουδάκης http://www.avgi.gr/NavigateActiongo.action?articleID=441563

20/05/2009 ΞΕΝΗΣ ΣΑΧΙΝΗΣ http://www.avgi.gr/NavigateActiongo.action?articleID=441561

Ημερομηνία δημοσίευσης: 03/06/2009 Αννα Χατζηγιαννάκη http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=463805

ΘΑΝΑΣΗΣ ΜΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/06/2009 http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=468143

ΡΟΓΚΑΚΟΣ ΜΕΓΑΚΛΗΣ http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=492005

ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=493924


ΗΛΙΑΣ ΧΑΡΙΣΗΣ Ημερομηνία δημοσίευσης: 07/10/2009 http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=496002

Αναγνώστες

klikk Αναγνώστες για αμεση ενημερωση

klikk   Αναγνώστες  για αμεση ενημερωση

ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΣTA BLOGSPOTS TOY ΑRT-ACT@TELLAS.GR

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Τετάρτη, 18 Νοεμβρίου 2009

ad gallery [ad@otenet.gr]Εγκαίνια Γεωργίας Σαγρή





alphadelta gallery

3, pallados str.

105 54 athens GR

tel: +30 210 322 87 85

e-mail: info@adgallery.gr

www.adgallery.gr

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Την Τετάρτη 25 Νοεμβρίου γίνονται τα εγκαίνια της 3ης ατομικής έκθεσης της Γεωργίας Σαγρή με τίτλο ΓΑΛΑΞΗ/ Διαφορετική Μελέτη της Ίδιας Σελίδας.

Στον 1ο όροφο της γκαλερί η Γεωργία Σαγρή παρουσιάζει μια σειρά σχέδια καμωμένα με ξύσιμο ή με τα δάχτυλά της πάνω σε προϋπάρχουσες αφίσες, στις οποίες έχει τυπωθεί ένα στρώμα ασημόγκριζου μελανιού. Οι αφίσες που χρησιμοποιεί προέρχονται από τις διαφημιστικές καμπάνιες πολιτικών οργανώσεων, θεάτρων και εμπορικών προϊόντων. Με το ξύσιμο η καλλιτέχνης αποκαλύπτει πρόσωπα στην επιφάνειά τους. Πρόσωπα που αναδύονται μέσα από τις συγκεκριμένες και υπαρκτές κοινωνικές δράσεις που προβάλει η χάρτινη επιφάνεια. Δεν πρόκειται όμως εδώ για ξεχωριστές προσωπογραφίες, αλλά για την συγκρότηση μίας κοινότητας από άτομα. Γι αυτό και αποτελούν ένα ενιαίο έργο.

Ίδια είναι η προσέγγιση της Σαγρή και στην περφόρμανς που παρουσιάζεται με τίτλο «Εξοδος». Γι αυτό η προβολή γίνεται σε επίπεδη οθόνη τηλεόρασης και όχι σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο προβολής όπως έχουμε συνηθίσει να παρακολουθούμε τα βίντεο των καλλιτεχνών. Έτσι η πρόσληψή της από τον θεατή της έκθεσης προσεγγίζει περισσότερο την παρακολούθηση μιας κοινωνικής δράσης, ενός κοινωνικού γεγονότος ή μίας ενημέρωσης

Στον 2ο όροφο ένα γλυπτό με τον χαρακτηριστικό τίτλο “Γάλα για όλους” κάνει να αναβλύζει συνεχώς το περιεχόμενό του ενώ στον τοίχο υπάρχει μια αφίσα που καλεί τους έχοντες ανάγκη γάλακτος να κάνουν χρήση του. Παρουσιάζονται επίσης τρία φορέματα που θυμίζουν τα σχέδια για ρούχα που σχεδίασε η Πόποβα την ρώσικη μετεπαναστατική περίοδο.

Η Σαγρή μέσα από την δουλειά της αυτή συνεχίζει να μελετάει τον ρόλο του έργου τέχνης στην σύγχρονη κοινωνία. Αρνείται τον ρόλο του καλλιτέχνη ως εκείνου που κατευθύνει το “εννοιακό ταξείδι” που “θα πρέπει” να πραγματώσει ο θεατής του έργου και τοποθετεί τον εαυτό της στον ρόλο του “παραγωγού”. Ενός παραγωγού που συνδέει τον ουμανιστικό χαρακτήρα του καλλιτεχνικού έργου τόσο με τις πιεστικές ανάγκες των σύγχρονων κοινωνιών όσο και με την αισθητική των καταναλωτικών αγαθών. Είναι γι αυτό χαρακτηριστική η δουλειά της πάνω στα σχέδια ρούχων της Πόποβα που διακήρυττε ότι “καμμία μεμονωμένη καλλιτεχνική επιτυχία δεν μου έδωσε ποτέ τέτοια ικανοποίηση όσο το να δω μία αγρότισσα ή μια εργάτρια να αγοράζει ένα κομμάτι ύφασμα σχεδιασμένο από μένα για να το κάνει φόρεμα”. Οι κονστρουκτιβιστές ήταν οι πρώτοι ανάμεσα στα κινήματα του 20ου αιώνα που συνειδητοποίησαν την σχέση ανάμεσα στην πολιτική εξουσία και τις καθημερινές καταναλωτικές πρακτικές, ανάμεσα στην φύση των υλικών αγαθών και την επιβίωση των προοδευτικών ιδεών της επανάστασης. Οι ίδιοι προτιμούσαν τον ρόλο του “σχεδιαστή - παραγωγού” μαζικών καταναλωτικών προϊόντων από εκείνον του παραδοσιακού καλλιτέχνη. Οι ιδέες τους 35 περίπου χρόνια μετά δημιούργησαν γόνιμο έδαφος για την ανάπτυξη του έργου του Andy Warhol.

Η Σαγρή τελικά αφήνει στην διαθεσιμότητα του θεατή της έκθεσής της την υλοποίηση του όποιου συγκινησιακού ταξειδιού χωρίς καμμία προσπάθεια καθοδήγησης του.

Η έκθεση διαρκεί έως τις 10 Φεβρουαρίου 2010.

KANE KLIKKKK παλαιοτερες αναρτησεις

GALLERY ΕΠΙΛΟΓΗ-ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΤΕΧΝΗΣ ΜΕ ΑΠΟΨΗ

GALLERY ΕΠΙΛΟΓΗ-ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΤΕΧΝΗΣ ΜΕ ΑΠΟΨΗ GALLERY ΕΠΙΛΟΓΗ-ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΤΕΧΝΗΣ ΜΕ ΑΠΟΨΗ